Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Eγώ, η άμυνα του James Harden


Του Georgie Giallousis (@giallou)

Αγαπητοί φανζ γειά σας,

Είμαι εγώ η άμυνα του James Harden.

Σας γράφω αυτό το κείμενο γιατί λέτε πως σας έχω λείψει.
Έκανα για πρώτη φορά την εμφάνισή μου πέρισυ για μεγάλο διάστημα και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε και πολύ. Ναι, κάποιοι θα πουν πως είχα επιτυχία, πως η ομάδα τα πήγε πολύ καλά και ο James ανακυρήχθηκε MVP κατά το ήμισυ, αφού το NBA δεν μας ψήφισε και ψήφισε τον άλλο, που πήρε πρωτάθλημα με τους Warriors. Γιατί δηλαδή, επειδή κάναμε μαζί μια διαφήμιση και δεν τους άρεσε η φωνή μου? Όταν δεν τραγουδάς εσύ όλα είναι εύκολα.


Φίλε, ήταν δύσκολη χρονιά η περσινή και δεν σου κρύβω ότι δεν μου λείπει καθόλου. Παλιά όσο ήμουν στην Oklahoma είχα guest εμφανίσεις όταν και εφόσον αυτές χρειαζόντουσαν. Είμαι πολύ low-profile, δεν αγαπάω τα φώτα και την προβολή. Στην τελική δεν ζητάει και κανείς από τον 6th man να είναι defensive force. Τότε όλοι ασχολούντουσαν με το πιο σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού του James, το μούσι του. Ωραία χρόνια τότε. Να σας πω την αλήθεια δεν μαρέσει πολύ το Houston, αφού να σκεφτείτε την πρώτη χρονιά του JH13 δεν ήρθα καν αλλά για κάποιο λόγο φαίνεται να με ζητάει ο κόσμος.

Παιδιά, το "Fear the Beard" δεν βγήκε από την άμυνα, βγήκε γιατί ο μούσιας σκότωνε τις αντίπαλες άμυνες και έσπαγε τους αστραγάλους των αμυντικών. Κάποιοι κακεντρεχείς βέβαια, υποστηρίζουν ότι βγήκε από τις χορευτικές ικανότητες των Step back με 5-6 βήματα τη φορά ή επειδή βασικά ξέρω εγώ εντάξει και καλά δεν πάει να σκοράρει αλλά να κερδίσει βολές με όλα αυτά τα pump fake. Σιγά ρε παιδιά, 10 βολές το παιχνίδι ρίχνει, δεν ρίχνει 40.

Έπειτα έγινε και αυτό το μπέρδεμα με την διοίκηση που έδιωξε τον McHale, αλλά -θέλω επί της ευκαιρίας να ξεκαθαρίσω δημόσια τη θέση μου-, εγώ δεν ζήτησα ποτέ την απομάκρυνσή του από τον πάγκο της ομάδας, γιατί πολύ απλά δεν είχα καμία διάθεση να επιστρέψω, τουλάχιστον όχι τη φετινή χρονιά.
Το συζητήσαμε με τον James & την Khloe και αποφασίσαμε πως είναι δύσκολο για celebrities και τις οικογένειές τους Απρίλιο, Μάιο & Ιούνιο μήνα να τρέχουν στα San Antonio, Dallas, Arizona κτλ. 
Η Khloe μάλιστα ήταν κάθετη, γιατί το είχε ζήσει στο παρελθόν με τον Odom και δεν ήταν διατεθειμένη να ξαναπεράσει αυτή τη διαδικασία.

Οι περσινές μου εμφανίσεις άυξησαν τις απαιτήσεις και όπως λέμε στην Αμερική i had big shoes to fill in this year. Και τι παπούτσια μάλιστα, Adidas. 200 εκατομμυριάκια στον τραπεζικό μας λογαριασμό όμως δεν σημαίνουν 200 φορές καλύτερη άμυνα. Μάλλον το αντίθετο. Ειδικά τώρα που αράζουμε με τον Kyane -που είναι και αυτός χορηγούμενος από την Adidas- και την Kim είναι εξαντλητικό. Για να βγάλουμε μια selfie πρέπει να περιμένουμε να κοιμηθούν, δηλαδή μέχρι τα ξημερώματα.

Τέλος δε θέλω να σας κουράζω με την καθημερινότητά μας, αλλά είναι προφανές ότι αυτή την περίοδο της ζωής μου δαγκώνουμε περισσότερα από όσα μπορούμε να μασήσουμε.
Ανακαλύπτουμε σιγά σιγά νέα πράγματα και πτυχές του εαυτού μας και δεν θα αναγκαστούμε να περάσουμε τα Χριστούγεννα με παλιούς φίλους, όπως τα "πλάγια βήματα", τον "Box Out" και τον "Overplay".


Καλές γιορτές σε όλους !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου